Haftanın Ünlüsü : Blake Lively


Merhabalar ,
Yine haftanın ünlüsü postuyla karşınızdayız. Ama öncesinde bir süprizimiz var,sizin için hazırladığımız yeni kolye koleksiyonumuzun biran önce bitmesi ve sizinle paylaşmak için sabırsızlanıyoruz (instagram da birkaç fotoğrafını görebilirsiniz ). Gelelim bu haftanın ünlüsüne kendisini ben Gossip Girl de Serena karakteriyle tanıdım ve siz de eğer henüz tanışmadıysanız az sonra tanıyacaksınız :)
25 yaşında olan Amerikalı genç oyuncu Gossip Girl dizisiyle tanınmıştır. oyunculuğuyla ilgili yorum yapamayacağım ama tarzını severek takip ettiğim bir gerçek simdide sizi fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum .











 



                                                                                           sevgiler,
                                                                                       Style of sibling

Yorumlar

  1. so beautiful! I LOVE blake lively!The skirt is beautiful!
    xx
    daniella
    simplybeautifulelegant.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Bu kızı ben de seviyorum ama bir yakınımın hakkında yaptığı yorumu unutamıyorum ve izninle paylaşacağım:))
    "Bu kız neden sevişir gibi konuşuyo ya":D:D o an hak verdim,gossip girl izleyenler de farkedecektir bunu:) ama tarzı güzel,dizide bazen kezoya çevirseler de kızı.. azcık da pasaklı galiba, ipli cappucino renkli elbisesinde bir leke gözüme ilişti:P
    S.candır;)

    YanıtlaSil
  3. bu kızın stilini bende seviyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar